Vađenje mlaznica
Brizgaljke se rastavljaju mehanički ili hidraulički pomoću specijalnih alata. U mogućnosti smo izvaditi mlaznice  iz Common Rail motora, mlaznice koje su zapečene, zahrđale u glavi, zagriznute. Uklanjamo mlaznice bez obzira u kakvom se stanju nalazile.

Mlaznice, dizne( injektori) i njihova funkcija

Uobičajene dizne su najčešće korištene u procesu kod visokotlačnih motora. Njihova je funkcija stvaranje visokog pritiska i ubrizgavanja goriva. Common Injectors omogućavaju veću fleksibilnost i učinkovitost sustava ubrizgavanja u odnosu na konvencionalne sustave.

Zapečeni injektor
Može biti uzrok teškog vađenja dizne zbog nesagorjelog ulja (čađe) koji se lovi na komori za izgaranje. Razlog za zapečenu diznu može biti neispravan grijač ili prisutnost vode u prostoru mlaznice. Javlja se kao reakcija vode s materijalom glave i materijala injektora, stvaranje hladng vara i injektor je teško izvuči čak i sa jačim izvlakačem.

Demontaža injektora
Popravak dizne (mlaznica ) se provodi tako da se zapečena mlaznica izvlači s odabranim hidraulički izvlakačem ili kliznim čekićem, ovisno o tipu motora